Příroda shop.cz
ÚVOD KATALOG AKCE VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Gabriela Koppová
Adresa
Příroda shop
U lesa 719
Karviná 4
734 01
ČR
47177217
nejsme plátci DPH
Telefon 774 854 602
. .

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

Obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky (ve smyslu par.1751 zák. č. 89/2012 Sb.) tvoří nedílnou součást kupní smlouvy a vymezují pravidla v internetovém obchodě prirodashop.cz, jehož provozovatelem je:

 

Gabriela Koppová

Kontaktní adresa: U lesa 719, Karviná 4, 734 01

Telefonní kontakt: 774 854 602

IČO: 47177217

Č.j. ŽÚ/3053/2010

 

 

Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficiálních distributorů. Na zboží je poskytována záruka dle platných legislativních předpisů a záručních podmínek výrobců.

 

Kupní smlouva

Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě-objednávce. Podmínkou pro uskutečnění obchodu je řádné vyplnění údajů v objednávkovém formuláři. Uvedené ceny jsou konečné včetně všech poplatků, kromě nákladů na doručení.

 

Objednávka

Objednávku zboží lze provést přes objednávkový formulář nebo e-mailem. Odesláním objednávky kupující stvrzuje závaznost své objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami. Po úspěšném odeslání objednávky budou kupujícímu doručeny informace o objednávce, popř. pokyny k uskutečnění platby (v případě platby převodem předem).

Pokud by tento e-mail nedorazil, kontaktujte nás prosím na prirodashop@email.cz.

 

Jak nakupovat

-vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol nákupního košíku v detailu každé položky -vyplníte požadované množství a po potvrzení v nákupním košíku se objeví "zboží bylo přidáno do košíku"

-dále můžete pokračovat ve výběru

-po ukončení výběru můžete přejít k pokladně

-nyní se přihlásíte nebo zadáte možnost "Objednávka bez registrace".

Vyplníte požadované údaje, zvolíte způsob dopravy a platby a potvrdíte tlačítkem Odeslat objednávku a na e-mailovou adresu, kterou jste zadali, obdržíte potvrzovací zprávu. Pokud by potvrzovací e-mail nepřišel do 24 hodin, kontaktujte nás! Objednávka mohla být špatně odeslána.

 

Vyřízení objednávky, Dodání zboží

Zboží je zasíláno pouze v rámci České republiky Českou poštou nebo Zásilkovnou. Zboží je expedováno dle zvoleného způsobu dopravy a platby. V případě, že je zboží skladem a zásilka kompletní, odesíláme do 48 hodin. Pokud zboží není skladem, bude odesláno dle počtu dnů dostupnosti u jednotlivých položek. O odeslání zásilky je odběratel informován. Dopravné v rámci ČR činí 46 Kč (Zásilkovna) nebo 75 Kč (Česká pošta). V případě platby převodem předem je zboží rezervováno 7 pracovních dní, poté je v případě nezaplacení zálohové faktury zboží vráceno do prodeje.

V případě chybně zvolené částky za doručení si prodávající vyhrazuje právo dopravné upravit dle poštovného za správnou kategorii zásilky.

Při objednávce nad 1500 Kč (zásilkovna) a 2000 Kč (Česká pošta) neplatíte poštovné! 

Balné neúčtujeme.

Informace o přijímaných způsobech platby:

- Platba převodem na bankovní účet předem

- Platba při převzetí – zásilka na dobírku

 

Náš e-shop nepříjmá platby v hotovosti ani kartou - podle zákona tak nepodléhá EET .

 

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Prodejce odmítá akceptovat požadavky kupujícího na nestandardní zboží a služby. Také odmítá vyhovět požadavkům na jiné druhy zboží, počty kusů, které nejsou standardně u výrobku nabídnuty.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě rozsah a dobu, po kterou trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může práva z nich uplatnit.

V případě nevyzvednutí kupujícím zásilky na dobírku, nebude již na tohoto odběratele zaslána jiná zásilka touto formou. Objednávka bude vyřízena pouze po předchozí platbě předem.

V případě, že je nutno zásilku opakovaně odeslat (po předem zaplacené nevyzvednuté zásilce), je kupující povinen tyto náklady uhradit.

 

Storno objednávky

Objednávku lze kupujícím stornovat e-mailem do 24 hodin, nebo pouze v případě, že zboží ještě nebylo expedováno. Pokud k odeslání zboží již došlo a kupující zásilku nepřevezme, je povinen uhradit škodu, která vznikla (úhrada nákladů spojených s odesláním zásilky).

Prodávající má právo objednávku stornovat v případě, že objednané zboží již nelze u dodavatele objednat nebo z důvodu výrazné změny ceny. O stornu objednávky bude zákazník vždy informován a případná úhrada příslušné částky bude kupujícímu vrácena.

Nepřevzetí zboží

Pokud nebude odeslaná dobírka kupujícím převzata, obdrží zákazník Předpis k úhradě vzniklé škody, související se zasláním zásilky (jedná se o náklady spojené s vyřízením a odesláním zásilky-poštovné, balné, provozní režie) v souladu s §544 - 545 Občanského zákoníku (zák.č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších předpisů). Pokud kupující neuhradí tyto náklady, bude celá záležitost předána k řešení právnímu zástupci a vymáhána soudní cestou.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo dle par. 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy  a do 14 dnů od převzetí zásilky prodávajícímu zboží vrátit. Zboží nemá vykazovat stopy použití, nemá být poškozené ani znehodnocené. V opačném případě bude kupujícímu vrácená částka za zboží, ponížena o vzniklou škodu.

Prodávající po obdržení zboží (popř. po prokázání, že bylo zboží odesláno) vrátí odpovídající částku do 14 dnů od obdržení vráceného zboží dle zákona včetně zaplacené částky za poštovné. Dodavatel má dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (jedná se o náklady spojené se znovunaskladněním zboží, administrativní a bankovní poplatky, poplatky spojené s uvedením zboží do bezvadného stavu). Kupujícímu bude zaslána částka odpovídající zaplacené ceně za zboží vč. ceny zaplaceného poštovného, která bude ponížena o tento poplatek. Vrácení výrobku prodávajícímu provádí kupující na vlastní náklady.

Zboží zaslané na dobírku nebude převzato!

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv s dodáním kosmetických výrobků, u kterého byl porušen hygienický obal (par. 1837 o.z.). Kosmetiku po otevření je možno vrátit jen s ohledem na důvodné reklamační podněty (špatná kvalita nebo vady výrobku).

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy naleznete zde.

 

Informace k uplatnění práva na odstoupení od smlouvy

 

1. Právo odstoupit od smlouvy

 

1.1  Do 14 dnů má odběratel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.

 

1.2  Odběratel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni převzetí zboží.

 

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat prodávajícího provozovatele internetového obchodu  Prirodashop.cz, (Gabriela Koppová, korespondenční  adresa pro doručení: U lesa 719, Karviná 4, 734 01, e-mail: prirodashop@email.cz) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím pošty nebo e-mailu). Kupující může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinností.

 

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačí odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

 

2.1 Pokud odběratel odstoupí od smlouvy, bude mu nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy informoval prodávajícího o odstoupení od smlouvy, vrácena platba, která byla prodávajícímu poukázána  (kromě dodatečných nákladů

vzniklých v důsledku jiného zvoleného způsobu dodání, nežli nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení platby bude  použit stejný platební prostředek, kterým kupující uhradil předmět smlouvy, pokud výslovně neurčil jinak.

V žádném případě tímto kupujícímu nevzniknou další náklady.

S vrácením platby může prodávající počkat do té doby, než vrácené zboží obdrží nebo kupující prokáže odeslání zboží prodávajícímu.

 

2.2 a) Převzetí zboží

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy kupující oznámí prodávajícímu, že odstupujete od smlouvy, zašle zpět. Uvede jméno a příjmení, adresu. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud kupující odešle zboží prodávajícímu zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Náklady spojené s převzetím zboží

Kupující ponese přímé náklady spojené s navrácením zboží.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží

Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete  zde

 

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

 

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

Adresát:

Gabriela Koppová

Prirodashop.cz

U lesa 719, Karviná 4, 734 01

e-mail: prirodashop@email.cz

tel.: 774 854 602

IČ: 47177217

 

Oznamuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu  zboží:

 

 

Jméno a příjmení spotřebitele: _______________________________________

 

Adresa spotřebitele: ________________________________________________

                                 

                                    ________________________________________________

 

Telefonní kontakt: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­__________________________________________________

 

Číslo bankovního spojení/kód banky:________________________/__________

 

Datum objednání zboží: ______________________________________________

 

Datum obdržení zboží: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_______________________________________________

 

 

 

 

Datum: _______________                Podpis spotřebitele: ____________________

 

 

 

 

Nepřevzatá dobírka není odstoupení od smlouvy

V případě porušení kupní smlouvy nepřevzetím dobírky (nejedná se odstoupení od smlouvy, které počíná běžet ode dne převzetí zboží!) je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu za vzniklou škodu – zmařené dopravné + expediční náklady. Prodávající si vyhrazuje neakceptovat další objednávky těchto kupujících na dobírku (pouze po uhrazení objednávky předem).

 

Reklamační řád

Práva kupujícího z vadného plnění se řídí obecně závaznými předpisy Občanského zákoníku ve znění zákona č. 634/1995 Sb o ochraně spotřebitele. V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího výměnou věci. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Záruka na zboží se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním či nesprávným skladováním výrobků. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. Reklamace bude vyřízena neodkladně, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající nedohodne s kupujícím jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit

Kupující uplatní reklamaci u prodávajícího a podle své volby může požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu zda-li jse o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

* odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodání chybějící věci

* bezplatné odstranění vady opravou

* přiměřenou slevu z kupní ceny nebo

* vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Při převzetí zásilky od České pošty je zákazník povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze v případě, že není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s pracovníkem pošty škodní protokol nebo zásilku nepřevzít. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, a to z důvodu vady na zboží, která nebyla způsobena přepravcem, musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího. Při vrácení zboží z důvodu reklamace nás informujte e-mailem nebo telefonicky!

Tento postup je nutný z důvodu převzetí zásilky. Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijímány!

Reklamační protokol naleznete zde.

 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

 

 

Dodavatel:                                            Odběratel/reklamující:

Gabriela Koppová                                  jméno: __________________________

Prirodashop.cz                                       adresa: __________________________

U lesa 719, Karviná 4, 734 01                            __________________________

e-mail: prirodashop@email.cz              email: ___________________________      

tel.: 774 854 602                                   tel.: _____________________________

IČ: 47177217                                         č. účtu:  __________________________ 

                                                              kód banky: ________________________

 

                                                            

Reklamované zboží:  _______________________________________________

 

Datum nákupu: ____________________________________________________

                                 

Zboží odesláno k reklamaci dne: ______________________________________                                

 

Číslo prodejního dokladu: __________________________________________­­_­_­­­­­­­­

 

Popis vady: _______________________________________________________

 

Návrh odběratele na vyřízení reklamace: ________________________________

 

_________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

V _______________ dne: ____________ podpis odběratele: ________________

 

 

Ochrana osobních údajů

Prodávající se zavazuje k nakládání s osobními údaji kupujících v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Osobní údaje poskytuje kupující dobrovolně a souhlasí, aby byly používány pouze v míře nutné pro vyřízení objednávky a vedení uživatelského účtu na webovém rozhraní obchodu po registrací. Údaje jsou uchovávány po dobu neurčitou v elektronické a tištěné podobě. Zpracováním osobních údajů může prodávající pověřit třetí osobu jako zpracovatele. Prodávající je řádně registrován - na ÚOOÚ - pod reg. číslem 00039898.

 

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Pokud se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  2. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  3. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  4. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  5. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  6. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  7. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  8. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

 

Závěrečné ustanovení

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz/). Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím své výše uvedené emailové adresy. Kupující se také může obracet na zájmová sdružení a jiné subjekty působící v rámci ochrany práv spotřebitele. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování (ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).

 

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 1.5.2016

 

 

 

 

X
X
X
ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
Zásilkovna
Objednávka do 1500 Kč. Zásilka bude doručena na jedno z více než 570 výdejních míst po celé ČR, které si zákazník zvolí při dokončování objednávky. V den podání zásilky obdrží příjemce email s číslem zásilky a po doručení na výdejní místo SMS a email s heslem pro vyzvednutí. Úložní doba činí 7 dní.
46,00 Kč ZDARMA
Zásilkovna - poštovné ZDARMA
Při nákupu nad 1500 Kč neplatíte poštovné. (OBJEDNÁVKA V CELKOVÉ VÝŠI DO 1500 KČ NEBUDE S TÍMTO TYPEM DOPRAVNÉHO ODESLÁNA). Zásilka bude doručena na jedno z více než 570 výdejních míst po celé ČR, které si zákazník zvolí při dokončování objednávky. V den podání zásilky obdrží příjemce email s číslem zásilky a po doručení na výdejní místo SMS a email s heslem pro vyzvednutí. Úložní doba činí 7 dní.
ZDARMA ZDARMA
Česká pošta
Objednávka do 2000 Kč. Doba dodání Českou poštou ode dne převzetí 2-3 dny.
75,00 Kč ZDARMA
Česká pošta - poštovné ZDARMA
Při objednávce nad 2000 Kč neplatíte poštovné. (OBJEDNÁVKA V CELKOVÉ VÝŠI DO 2000 KČ NEBUDE S TÍMTO TYPEM DOPRAVNÉHO ODESLÁNA). Doba dodání Českou poštou ode dne převzetí 2-3 dny.
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Platba převodem na účet
Zboží je expedováno po připsání platby na účet. O odeslání zásilky budete vždy informováni.
BEZ POPLATKU
Platba dobírkou - ZÁSILKOVNA
Platba při převzetí zásilky. Připočtěte si k ceně poštovného (v zásilkovně nelze platit kartou, pouze hotově).
15,00 Kč
Platba dobírkou - ČESKÁ POŠTA
Platba při převzetí zásilky. Připočtěte si k ceně poštovného.
45,00 Kč
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
Cena poštovného již od 46 Kč - Zásilkovna. Při zaslání Českou poštou - 75 Kč. Dobírkovné 15 Kč - Zásilkovna. Dobírkovné 45 Kč - Česká pošta.
Vztahuje se na objednávky nad 1500 kč uhrazené převodem na účet (ZÁSILKOVNA). Při odeslání Českou poštou - poštovné zdarma při objednávce nad 2000 kč.
Při platbě převodem ušetříte poplatek za dobírku!
Pokud nechcete na jedno z nejcitlivějších míst těla používat chemický koktejl skrývající se v běžných výrobcích, jsou deodoranty Biorythme přesně pro vás.
Naturinka- 100% přírodní mýdla a tuhé šampony.
Zubní kartáčky Curanatura jsou ta nejlepší volba pro životní prostřední. Baleny jsou v recyklovaném papíře a v přírodě jsou biologicky odbouratelné. Rukojeť je vyrobena z kvalitního, tepelně upraveného bambusu a štětinky z bambusové celulózy, nebo kompostovatelného nylonu.
Přírodní lubrikační gel Natural. Bez vůně a příchutí. Světová jednička mezi BIO lubrikanty!
Označení CPK bio najdete pouze na výrobcích, které obsahují čisté přírodní suroviny a biosuroviny z ekologického zemědělství nebo volného sběru. Touto značkou se Česká republika zařazuje mezi vyspělé evropské země, které si standardy bio kosmetiky pečlivě hlídají. Produkty Saloos označené ochrannou značkou CPK bio garantují splnění všech níže uvedených kritérií: Jsou vyrobeny z nejkvalitnějších rostlinných surovin prvotřídní kvality a surovin pocházejících z ekologického zemědělství, případně ze sběru bylin či plodů rostoucích ve volné přírodě Sběr probíhá šetrným způsobem, s přihlédnutím na ochranu životního prostředí Zásadně neobsahují minerální oleje (Paraffinum Liquidum), vazelínu ani jiné další ropné produkty, silikony Při jejich výrobě nejsou používány žádné syntetické vonné, konzervační a barvicí látky Neobsahují suroviny z mrtvých zvířat (zvířecí kolagen, glycerin, vorvaňovinu, norkový tuk a další) Výrobky neobsahují geneticky modifikované suroviny Použité výchozí suroviny ani hotové výrobky nejsou testovány na zvířatech Neobsahují chemické UV filtry, elektronové nosiče, ethoxylované suroviny Je zajištěna ekologická likvidace odpadů, ekologická únosnost výroby a obalových materiálů
Nejstarší, původně pouze v Německu platná známka kvality z roku 1996 (uděluje ji německá asociace BDIH - Spolkový svaz německých podnikatelů v průmyslu a obchodu sdružující obchodní a výrobní firmy z oblasti farmacie, health care produktů, potravinových doplňků a kosmetiky ) je dnes jednou z nejčastěji užívaných ochranných známek i na mezinárodní úrovni. Výrobky s certifikátem BDIH nemohou obsahovat ropné produkty, syntetické konzervační a vonné látky ani syntetická barviva. Suroviny se nesmějí získávat z mrtvých zvířat a výrobky ani složky nesmějí být na zvířatech testovány. Rostlinné suroviny pocházejí, pokud je to možné, buďto z ekologického zemědělství nebo z kontrolovaných sběrů ve volné přírodě. Splnění podmínek posuzuje mezinárodní institut Ecocontrol v Osterode. Pozor: známka BDIH nemusí nutně znamenat, že se jedná o bioprodukt! V době, kdy směrnice vznikala, nebyl na ekologický původ přírodních surovin kladen takový důraz jako nyní. Z těchto důvodů v názvu nejsou výrazy „bio“ ani „organic“, ale „Kontrollierte Natur Kosmetik“. Ačkoliv jsou při výrobě používány zpravidla certifikované biosuroviny, jejich skutečný podíl v konečných výrobcích není na obalu procentuelně deklarován. Na našem trhu lze s tímto logem získat vybrané výrobky značek: Lavera/Laveré, Logona, Sante Naturkosmetik, Primavera, Weleda, Dr. Hauschka, Maharishi Ayurveda, Fitne a jiné.
Ochranná známka Vegan je udělována britskou neziskovou organizací Vegan Society. Logo se zelenou slunečnicí, které označuje výrobky zcela bez živočišných produktů, mají na obalech například některé produkty značek Ecover, Lavera či Sun sensitiv.
Weblight.cz
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .
. . .